poniedziałek, 21 stycznia 2013

Rozdział siódmy

Z perspektywy Mai

Było już około trzeciej. Z Thomasem wciąż siedzieliśmy w altance przed domem, rozmawialiśmy, śmialiśmy się. To z nim spędziłam większość czasu na imprezie… Polubiłam go. Zdążyłam się dużo o nim dowiedzieć jak i on o mnie. Powiedziałam mu nawet o mojej jednej nerce co dziwne, bo rzadko kiedy komuś o tym mówię, nie lubię o tym wspominać. 
Po chwili mężczyzna przysunął się do mnie, swoją dłoń położył na moim policzku, dobrze wiedziałam co chce zrobić mimo tego nie protestowałam, nie wiem czemu, przecież podoba mi się Harry, a teraz chcę całować się z Thomem… Pochylił się nade mną i złożył delikatny pocałunek w kąciku ust. Odpowiedziałam mu podobnym gestem, pełnym namiętności. Wciąż pogłębialiśmy każdy pocałunek, było na prawdę cudownie, chodź nie powiem, że było tak jak bym chciała... 
Poczułam czyjś wzrok na swoim ciele, gwałtownie odsunęłam od siebie brązowowłosego, a następnie odwróciłam się do tyłu…
Nie myliłam się. Wszystkiemu przyglądał się Harry, oboje patrzyliśmy w swoje oczy przez pewien czas, ale nagle Styles się odwrócił i poszedł zdenerwowany do domu. Od razu za nim pobiegłam, nawet nie spojrzałam na wcześniej poznanego chłopaka, to Harry był ważniejszy… Nawet nie wiem czemu pocałowałam niebieskookiego, to był błąd...
-Harry zaczekaj! Proszę!- Krzyknęłam starając się go zatrzymać, wciąż dławiłam się łzami, które jak strumienie spływały po moich zaczerwienionych policzku. Nie odpowiedział. –Harry proszę!- Powtórzyłam. Podeszłam do niego bliżej, złapałam za rękę, ale ten od razu ją puścił.
-Przecież jest kurwa za wcześnie, przecież kurwa jeszcze nie jesteś na nic gotowa! –Wciąż na mnie krzyczał i cytował moje słowa, które powiedziałam w kawiarni...W jego oczach dostrzegłam złość, gorycz, rozczarowanie, rozpacz… Przestraszyłam się, ale nadal starałam się zatrzymać go przy sobie. To on był najważniejszy… Nawet nie wiem czemu tak podle zachowałam się wtedy w kawiarni no i teraz...
-Przepraszam, nie wiem czemu to zrobiłam. Byłam zła, smutna. Myślisz, że łatwo mi było patrzeć jak ta dziewczyna siedziała Ci na kolanach, a ty się tak przyglądałeś jej cyckom… A Thomas jako jedyny się mną zainteresował! –Płakałam. Oboje płakaliśmy.
-Co miałem kurwa zrobić jak powiedziałaś „Nie mam na co liczyć” Byłem zły, naprawdę zły. Chciałem jakoś odreagować i… zaprosiłem tą dziewczynę, nawet się nie całowaliśmy a ty?...-Widać, że się uspokoił, ja również choć nadal z moich oczu płynęły łzy, które co chwilę ocierałam mokrym już rękawem.
-Przepraszam Harry, naprawdę przepraszam. –Krzyknęłam chowając twarz w dłoniach. Nie chciałam by już na mnie patrzył z rozmazanym makijażem. Nie miałam odwagi już na niego spojrzeć. Miał racje, zresztą jak zwykle…
Powoli do mnie podszedł, zabrał dłonie z mojej twarzy, delikatnie otarł łzy rękawem od swetra. Nasze poczerwieniałe twarze od płaczu dzieliło tylko kila centymetrów. Czułam jego ciężki, nieustabilizowany oddech na mojej skórze, ten zapach perfum, które uwielbiałam... Chciałam by mnie pocałował, by nasze wargi nareszcie się dotknęły. On chyba pomyślał o tym samym, ponieważ swoje usta przybliżył tak blisko, że niemalże się stykały.
Położyłam dłoń na jego policzku w tym samym czasie dotknęłam jego usta swoimi. Pocałunek na początku był delikatny, czuły, niewinny, ale po chwili zamienił się w namiętny i pełen pożądania. Chciałam by trwał wiecznie, byśmy mogli pozostać tak nie zważając na żadne konsekwencje.
Jego dłonie znalazły się na mojej talii, przyciągnął mnie do siebie wciąż całując. Dobrze wiedzieliśmy, że jesteśmy na podwórku pod domem i zapewne każdy na nas w tej chwili patrzy, ale nie zważaliśmy na to. Teraz się liczyliśmy się tylko my.
Harry po chwili oderwał się od moich ust, złapał mnie za rękę i pociągnął do jednego z pokojów. Dokładnie nie wiedzieliśmy gdzie jesteśmy. Jedyne informacje, które zapadły mi w pamięci to to, że jestem na imprezie u Nialla w domu.
Szatyn delikatnie popchnął mnie na łóżko po tym sam na nie wszedł. Oboje energicznie zdejmowaliśmy z siebie nawzajem ubrania. Kiedy zostaliśmy w samej bieliźnie ponownie zaczęliśmy składać na swoich ustach pocałunku. Tyle, że te były namiętne, pełne pożądania i miłości, do której nie potrafię się przyznać. Oboje szybko oddychaliśmy. Mężczyzna zaczął całować mnie po brzuchu. Zdjął moje majtki, a po chwili ja po mogłam jemu zdjąć swoje. Wszedł we mnie. Usiadłam na nim. Co chwile poruszał się to w górę, to w dół. Czułam, że zaraz dojdzie, mi też było do tego nie daleko. Oblizałam jego usta a następnie złożyłam na nich równie namiętny co wcześniej pocałunek.
Wciąż całowałam go po jego szyi cicho jęcząc. Wplotłam swoje dłonie w jego kręcone, brązowe włosy. Po chwili Styles zaczął ponownie mnie całować. Oboje cholernie siebie pragnęliśmy. Wciąż cicho pojękiwałam nie chcąc by ktoś nas usłyszał.

*Rano*

Obudziłam się wcześnie, bardzo wcześnie ponieważ na niebie jeszcze nie było jasno a ptaki już śpiewały. Wstałam. Na łóżku leżał Harry, wyglądał tak słodko śpiąc… Przetarłam swoje oczy i rozciągnęłam się.
Dobrze wiedziałam, że czas już na mnie i muszę wracać do domu. Wczoraj było naprawdę cudownie ale Harry i tak pewnie nic nie pamięta. Był pijany i zapewne gdyby był trzeźwy, a jego umysł by myślał tak jak zawsze nawet by mnie nie pocałował a tym bardziej się ze mną nie przespał..
Nie będę się jemu narzucać i tak po prostu zapomnę o tej sprawie.
Ubrałam się w swoje ubrania, które były porozrzucane po całym pokoju. Jeszcze raz się rozciągnęłam a następnie podeszłam do Harrego. Nachyliłam się nad nim i złożyłam na jego czole delikatnego całusa. Uśmiechnęłam się i wyszłam z pokoju.
Po schodach szłam jak najciszej, nie chciałam żeby ktokolwiek mnie usłyszał… Niestety na marne. W kuchni siedział Zayn, pił sok, myślał nad czymś. Kiedy jego zobaczyłam potknęłam się o jeden schodek i zauważył mnie.
-Tak szybko uciekasz? –Spytał wciąż mi się przyglądając.
-Em, tak ja już muszę iść… -Wciąż się jąkałam. Nie wiedziałam za bardzo co powiedzieć. Nie chciałam by mówił Harremu, że zostałam na noc i to zrobiliśmy. –Nie mów Harremu. Proszę.
-Jak chcesz… Większość dziewczyn, które zostawało właśnie chciało żeby je pamiętał ale on i tak na każdej imprezie jest tak pijany, że nic nie pamięta. –Powiedział wzdychając.
-Dziękuję. –Powiedziałam uśmiechnięta a po chwili do niego podeszłam i dałam jemu całusa w policzek.
-Za co to? –Spytał.
- Widzę, że jesteś smutny, chciałam Ci jakoś chociaż jednym całusem poprawić humor bo tylko to jestem w stanie w tej chwili zrobić–Odparłam z uśmiechem a po chwili odeszłam i udałam się do drzwi. –Trzymaj się Zayn!–Krzyknęłam.
-Do zobaczenia Maya! –Krzyknął a zaraz po tym Otworzyłam drzwi i wszyłam z domu.

Od autorek: Postanowiłyśmy wprowadzić na naszego bloga "Pytania do bohaterów" Widziałyśmy już na wielu blogach takie coś i pomyślałyśmy sobie "czemu nie? my też takie coś zróbmy" Więc od dziś możecie zadawać pytania do każdego bohatera. Oczywiście na niektóre pytania nie będziemy mogły odpowiedzieć, ponieważ będą one grały dużą rolę w dalszej części opowiadania :) Oraz chciałybyśmy podziękować za wszystkie nominacje do Libster Award ale niestety nie mamy czasu na tą zabawę :( Dziękujemy jeszcze raz! -Maya i Liv

81 komentarzy:

  1. Rozdział jest świetny;) Zastanawiam się tylko czy Harry będzie pamiętał co działo się na imprezie... Nie mogę doczekać się następnej notki ;*

    PS: Harry co czujesz do May?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry: Maya jest naprawdę cudowna, przy niej jestem sobą, nie muszę nikogo udawać. Coś do niej czuję, choć nie jestem jeszcze do końca pewny czy jest to miłość.

      Usuń
  2. Haha fajne :DD możesz powiedzieć kiedy będzie następny rozdział? Bardzo mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie czekam na nn ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszcie jak najszybciej bo ja sie chyba nie doczekam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyslowe i baardzo fajne :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, to ok mam jedno pytanie czemu akorat wybraliscie tych bohterow? :D i mam nadzieje ze nastepny rozdzial pojawi sie jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z bohaterek w pewniej części odzwierciedla nasze charaktery :) -Liv i Maya

      Usuń
  7. Zajebisty *-* myslalam z tegi rozdzialu sie nie doczekam... Wiem ze byl jakis 1 dzien do czekania ale nie moglam sie doczekac jak przyjde ze szkoly i do przeczytam ^^ Teraz pewnie nn rozdzial pojawi sie troche pozniej, ile trzeba bedzie czekac...? Too wazne:( Chciala bym zebyscie dluzsze rozdzialy pisali bo tak przyjemnie sie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny rozdział postaramy się dodać w piątek/sobotę :)
      No i co do dłuższych rozdziałów. Gdybyśmy pisały więcej rozdziałów cała historia zakończyłaby się dużo szybciej, poza tym czytając takie krótkie rozdziały czytelnik ma niedosyt i chce więcej, a my za bardzo nie chcemy wszystkiego przeciągać, przedłużać na siłę :( -Maya

      Usuń
    2. Z resztą masz racje, i w ogóle nie chce zeby ten blog sie konczyl wiec :(

      Usuń
  8. Ochh.. to było niesamowite... i ta akcja pomiedzy Hazzą i Maią.. mrrr.. ciarki przechodzą...
    Super i już nie mogę doczekać się następnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oja fajnie jak by Harry i Maya byli razem. A rozdzial cudny, kiedy nastepny bo dla mnie to bardzo wazne?? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaramy się jak najszybciej, ale przewidywany termin to piątek/sobota :)-Maya

      Usuń
  10. Bardzo orginalne macie talent ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. Okejka więc mam takie pytanie: Macie pomysł już na następny rozdział czy nie bardzo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj mamy jakiś pomysł, ale czasami nie potrafimy dobrać odpowiednich słów, określeń. Niekiedy nie wychodzi nam rozdział tak jakbyśmy chciały, więc zdarza nam się mieć problemy z napisaniem rozdziału :)- Liv i Maya

      Usuń
  12. Jezu zrobiłam bym wszystko zeby wyszedl na prawde taki serial. I z tymi samymi bohaterami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, cieszymy się, że wielu osobom podoba się nasz blog i styl pisania <3- Liv i Maya

      Usuń
  13. świetny rozdział , czekam na więcej ..

    zapraszam do siebie .. ; D
    http://misssayoss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super. ; D niesamowite opowiadanie. pełne miłości i uczuć... ; 3 super.! fajnie byłoby utrzymać ten ich związek. eh.. czekam na newsa. ^ ^
    zapraszam na
    www.she-pursuits.blogspot.com
    www.katharsis-fashion.blogspot.com
    www.life-and-famous.blogspot.com

    Iiip. <3 chcę wiedzieć co dalej.!

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrzę, a tu kolejny rozdział...
    Teraz siedzę z bananem na twarzy, ale po chwili się ogarnę i stwierdzę, że muszę czekać cały tydzień na kolejny. No właśnie, niedosyt jest spory ale to nic. Nawet jakby rozdział był bardzo długi i skończył się w pewnym momencie też by był niedosyt. Zależy od tego jak jest napisany.

    Czekam na kolejny, i pozdrawiam,
    Anne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie nie , dziewczyny , nie spamujcie!
    Wiem, że dodajecie posty, będę widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ! Tylko tyle mogę powiedzieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Własnie przeczytałam całe opowiadanie i jestem mile zaskoczona, ponieważ nie spodziewałam się, że będzie mi się to czytać tak fajnie i, niestety, szybko.
    Jesteście wspaniałe, naprawdę :) Z wielką niecierpliwością czekam na następny rozdział przygód Mai i Liv. Wciągnęłam się w to nie na żarty. ;) Życzę weny i pozdrawiam. ;*


    OdpowiedzUsuń
  19. Mam kilka pytań do Ciebie:
    1. jak zrobiłaś taki nagłówek?
    2. jak rozsławiłaś bloga?

    No i tak wgl kocham twoje opowiadanie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. W photoflirte studio :)
      2. Rozsyłałyśmy zaproszenia na rozdziały na blogach :)
      Dziękujemy!

      Usuń
  20. Jezuu normalnie nie mogę doczekać się następnego, mam nadzieję że wyjdzie w piątek a nie sobotę ale jeszcze tyle czekać... aż mi się nie chce no ale cóż nam radę tamten tydzień jakoś wytrzymałam ten też wytrzymam. Bardzo udany i fajny rozdział pozdro : *

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobreee :DD Czekam na NN!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wooow :P no no :D się dzieje :) teraz to nie wiem jak wytrzymam do następnego rozdziału. Noo ale cóż:) rozdział genialny, fajnie się go czytało:) Pozdrawiam Asiek :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozdział jest genialny :D mam nadzieje, ze Harry jednak będzie pamiętał co robił z Maya :) czekam na next i zapraszam do mnie: x1dforevernumber1x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się styl pisania, sorry że dopiero teraz ale nareszcie mam chwile czasu :P świetna tematyka i bohaterowie. dzięki za info u mnie. czekam na nexta, zamierzam też zaobserwować. liczę że też będziesz wpadała do mnie
    http://love-friendship-hatred.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczyny ja chce następny ja sie po prostu nie doczekm caly czas wchodze na ten blog i pacze sie czy nie ma niczego nowego :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Osz kurde. To się porobiło. No właśnie! Po, co Maya lizała się z tym Thomasem, skoro Harremu odmówiła. Potem zaś się zn im liże i idzie z nim do łózka Nie czaję, na serio. Rozumiem, że alkohol robi swoje, pożądanie się wzmocniło, ale bez jaj xd. Kurde. Też mam nadzieję, że będzie pamiętał, chociaż jak Zayn powiedział, że przeważnie nie pamięta?. Jest cień nadziei, bo Maya jest dla niego ważna! I Jeszcze na końcu Zayn... Kuźwa, jak mi go jest szkoda:(.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam dwa pytania....

    Skąd pomysł na imię Maya i Liv?

    Czy Harry będzie z Mayą ? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałyśmy aby imiona, które użyjemy nie były często spotykane na blogach no i raczej nie są :)
      Na to pytanie nie możemy wam odpowiedzieć, dowiecie się wszystkiego w między czasie :)

      Usuń
  28. Strasznie ciekawy rozdzial piszcie nastepny jak naj szybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurde ja chce zeby harry wszystko pamietal :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne ; ) pytania :

    Czy Maya ma rodzeństwo?
    Gdzie Liv poznała chłopaków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maya jeat jedynaczką.
      Liv poznała Zayna w szpitalu, ponieważ jego mama jak i mama Liv pracuje w szpitalu :)

      Usuń
  31. Bardzo fajnie piszecie i cieszę się, że powiadamiacie mnie o nowych rozdziałach :) xx Macie świetne pomysły! To jest Wasz pierwszy blog? :D

    P.S. Przy okazji zapraszam na nowy rozdział u mnie na blogu - http://hungry-for-love-and-happiness.blogspot.com/ :) Mam nadzieję, że wpadniecie xx

    (...) Rozmawialiśmy tak przez jakąś godzinę i piliśmy coraz więcej, co spowodowało, że byliśmy nieźle spici. Nudziło mi się i miałam ochotę się zabawić, więc zaczęliśmy tańczyć. Duża ilość ludzi powodowała, że byliśmy bardzo blisko siebie – wręcz ocieraliśmy się o siebie, jednak mi się to podobało. W końcu jednak, po jakimś czasie zmęczeni usiedliśmy przy wolnym stoliku na kanapach. Wtedy spojrzeliśmy sobie w oczy. Obydwoje zatraciliśmy się w swoich źrenicach i zaczęliśmy zbliżać się do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ekstra! Świetne! A mogłabym wiedzieć w jakim programie robicie te świetne nagłówki, że tak wtapiacie postacie? *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomysłowe piszcie dalej!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze kilka razy czytam jakis nowy wasz rozdział a poźniej cały blog :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Hahaha chyba jestem wasz fanka xd

    OdpowiedzUsuń
  36. Chce już następnyyyyy *-------------*

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne :*
    Pytania:
    A czy Maya będzie w ciązy ... No bo ona z Harrym ten tegas xD

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie chciałabym wam zwracać uwagi, jednak zjadłyście "l" w linku strony na zdjęciu głównym... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważyłyśmy od razu, ale pomyślałyśmy, że i tak na to nikt nie zwróci uwagi :c myliłyśmy się -Liv i Maya

      Usuń
  39. Haha świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam Pytanie ale nie do bohaterek.... Bedziecie zmianiac jeszcze wyglad bloga? :D

    OdpowiedzUsuń
  41. WOW, WOW, WOW i jeszcze raz WOW! świetny rozdział!
    Bardzo lubię wasz styl pisania, jesteście niesamowite w tym co robicie !
    Czekam z niecierpliwością na następny i zapraszam do siebie, bo już niedługo nowy rozdział ;)
    yourheartbeat-mylove.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziwie sie sobie dlaczego nie natrafilam wczesniej na to opowiadanie. Bardzo podoba mi sie wasz styl pisania:) napewno bede czestym gosciem na tym blogu;) Co do rozdzialu... naprawde swietny:) czekam na nexta;D
    Zapraszam rowniez na opowiadanie o One Direction, Little Mix i wiecej XD

    stereo-soldier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny rozdział <3
    Do Harrego.. Założyłeś gumkę, czy wyjdą z tego dzieci? :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie zauważyłam nigdzie zakładki spam więc piszę tutaj.
    Chciałabym jeszcze zgłosić, że przeczytam waszego bloga jak tylko znajdę trochę czasu. ; )) Tymczasem chciałabym zareklamować swojego bloga.. Cóż, jakoś trzeba zacząć. ;3

    Nadine Moore jest siedemnastoletnią dziewczyną, która po stracie czterech bliskich jej osób staje się typem zbuntowanej dziewczyny. Do czasu. Pewnego dnia spotyka się z dawnym przyjacielem, który zdążył już zrobić sławę jako członek pewnego zespołu. Czy dziewczyna wybaczy mu wszystkie błędy jakie uczynił Zayn? Czy będzie gotowa na podjęcie ważnych decyzji, które przed nią postawi? Tego dowiesz się jedynie czytając tego bloga.

    {turn-back-time-1d.blogspot.com}
    Z góry przepraszam za SPAM. ^^

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Cóż ten alkohol robi z ludźmi ...

    Awwww, ale końcówka była słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie spodziewałam się tego :)
    Ale już kocham ! ;*

    + Nominuje Cię do Liebster Award!
    Wpadnij po szczegółowe informacje :http://my-magical-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. JARAM SIĘ *.* Kocham, kocham i jeszcze raz kocham ♥
    PS Bardzo ładny wygląd bloga! ;)

    zapraszam xx
    http://feels-like-snow-in-september.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedy nastepny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszamy bardzo, że jest takie duże opóźnienie ale przez cały weekend i poniedziałek nie miałyśmy dostępu do komputerów i nie miałysmy jak napisać, postaramy się kolejny rozdział dodać do czwartku a nawet i wcześniej, przepraszamy :c

      Usuń
  49. Świetny rozdział jak i blog :D
    + zostałaś nominowana do Libster Award :) Tu znajdziesz wiecej info --> juust-youu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. dziękujemy za komentarz u nas ! ♥
    na naszym blogu http://hope-love-truth.blogspot.com pojawił się drugi rozdział. Dopiero zaczęłyśmy pisać, może cię zainteresuję <3 prosimy o szczere komentarze. xx, - Aileen, Jullie, Sam ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. kiedy kolejny rozdział?? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszamy bardzo, że jest takie duże opóźnienie ale przez cały weekend i poniedziałek nie miałyśmy dostępu do komputerów i nie miałysmy jak napisać, postaramy się kolejny rozdział dodać do czwartku a nawet i wcześniej, przepraszamy :c

      Usuń
  52. osz kurde, dzieje się nie ma co. XD rozdział świetny. ;>
    zapraszam do siebie --> http://no-lies-just-loove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Zajebiste <3 *.*
    Kocham twój blog :D

    Zapraszam :)
    http://think-about-it-and-be-your-self.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Zajebiste *.* <3
    Uwielbiam wasz blog <3

    zapraszam na mój :)
    http://think-about-it-and-be-your-self.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Wspaniale, na prawdę cudownie :) wspaniałe jest czytać coś tak fascynującego <3

    Zapraszam również do mnie, ponieważ dodałam nowy post. Mam nadzieję, że mnie odwiedzisz i wyrazisz swoją opinię na temat tego co zawarłam w liście :)

    Pozdrawiam, JustinaBathels ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. No napiszcie juz nastepny, pisalisie ze bedzie nowy w piatek/sobota a juz jest wtorek i nie ma nowego -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszamy bardzo, że jest takie duże opóźnienie ale przez cały weekend i poniedziałek nie miałyśmy dostępu do komputerów i nie miałysmy jak napisać, postaramy się kolejny rozdział dodać do czwartku a nawet i wcześniej, przepraszamy :c

      Usuń
    2. ehh dobra :'(

      Usuń
  57. zapraszam na pierwszy rozdział xx
    http://it-s-what-you-do-to-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny.
    Mam nadzieje, że Harry będzie coś pamiętał.
    Czekam na kolejny:)
    + Zapraszam do mnie na:
    http://wegreetinlondon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń